Παράταση επιδότησης λογιστών έως 13 Μαΐου.

Παρατάθηκε έως 13 Μαΐου η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για την επιδότηση των λογιστών για απόκτηση ψηφιακού εξοπλισμού.

Κάντε τώρα την αίτησή σας με την RAPID ΜΟΝΟ με 100€!

ΔΩΡΕΑΝ έλεγχος επιλεξιμότητας και υπολογισμός δυνητικού ποσού επιδότησης.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@rapidsoft.gr και στο τηλ. 211 411 5217.

Δικαιούχοι είναι αυτοαπασχολούμενοι λογιστές-φοροτέχνες (φυσικά πρόσωπα) ΚΑΙ νομικά πρόσωπα που παρέχουν λογιστικές & φοροτεχνικές υπηρεσίες, τα οποία:

  • Έχουν κύριο ή δευτερεύοντα ΚΑΔ που ξεκινά από 69.20.
  • Έκαναν έναρξη δραστηριότητας έως την 28η Φεβρουαρίου 2022.
  • Είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Λογιστών-Φοροτεχνών του ΟΕΕ.

Η επιδότηση κυμαίνεται από 1.500€ έως 2.000€, αναλόγως των εσόδων που δηλώθηκαν στο έντυπο Ε3 χρήσης 2020:

ΕΣΟΔΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ
έως 20.000€ 2.000€
άνω των 20.000€ 1.500€

Όσοι έκαναν έναρξη μετά το 2020 δικαιούνται επιχορήγηση 1.500€.

Επιχορηγούνται αποκλειστικά οι δαπάνες προμήθειας:

Λογισμικού, desktops, laptops, routers, συστημάτων τηλεδιάσκεψης, scanners, εκτυπωτών-πολυμηχανημάτων, οθονών χωρίς υποδοχή κεραίας και άλλων συναφών περιφερειακών.

Κάθε μεμονωμένο στοιχείο δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 1.500€ σε αξία κτήσης.

Δεν επιδοτούνται κινητά τηλέφωνα, tablets, συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, καθώς και οι κάθε είδους συνδρομές. Δεν επιδοτείται μεταχειρισμένος εξοπλισμός.

Τα τιμολόγια αγοράς πρέπει να είναι εξοφλημένα με τις μεθόδους που ορίζει η φορολογική νομοθεσία, αλλά όχι με επιταγές τρίτων, να έχουν καταχωρηθεί στο μητρώο παγίων, και να φέρουν ημερομηνία από 1η Ιανουαρίου 2021 και έως έξι μήνες από την απόφαση ένταξης ή έως την 31η Δεκεμβρίου 2023 (όποια προθεσμία επέλθει πρώτη).

Αμοιβή μας ΜΟΝΟ 100€ για την αίτηση συμμετοχής.

[συν επιπλέον άλλα 100€ για την αίτηση πληρωμής – φυσικά μόνο αν εγκριθεί η επιδότηση].

Υποβολή αιτήσεων έως 13 Μαΐου 2022.

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα τα βρείτε εδώ.

Την Προκήρυξη της Δράσης θα την βρείτε εδώ.

Δείτε τη μεθοδολογία μας στην Παρουσίαση των Υπηρεσιών Χρηματοδότησης


Η RAPID ιδρύθηκε το 2011 και σήμερα υποστηρίζει περισσότερες από 500 μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και σε τρεις ακόμη χώρες. Αποστολή μας είναι να παρέχουμε ολοκληρωμένες υποστηρικτικές υπηρεσίες σε ένα ευρύτατο φάσμα εταιρικών αναγκών, τις οποίες ομαδοποιούμε σε πέντε πυλώνες:

  • Λογιστική – Φοροτεχνική – Tax Optimisation
  • Οικονομική Παρακολούθηση & Προγραμματισμός
  • Χρηματοδότηση
  • Financial Software & ERPs
  • Online Παρουσία & Προβολή

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην Εταιρική Παρουσίαση