Υποχρεωτικό QR code στη έκδοση παραστατικών από ERP.

Προς βοήθεια των επιχειρήσεων που λαμβάνουν υποστήριξη από την RAPID, ετοιμάσαμε παλαιότερα έναν Οδηγό Έκδοσης & Διαβίβασης Παραστατικών, τον οποίο επικαιροποιούμε τακτικά και του οποίου την τελευταία έκδοση θα βρείτε σε αυτόν εδώ τον Σύνδεσμο.

Αυτό που αλλάζει από 1ης Ιανουαρίου 2024 είναι ότι πλέον καθίσταται υποχρεωτική η ενσωμάτωση QR code σε όλα τα παραστατικά που εκδίδονται με μηχανογραφικό τρόπο. Προς διευκόλυνσή σας, παραθέτουμε εδώ αναλυτικά τι θα πρέπει να κάνετε, αναλόγως του τρόπου με τον οποίο εκδίδει η επιχείρησή σας τα παραστατικά εσόδων:

  • Αν εκδίδετε τα παραστατικά σας με άυλη ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω παρόχου, δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα: τα παραστατικά σας φέρουν ήδη QR code.
  • Αν εκδίδετε τα παραστατικά σας με την δωρεάν εφαρμογή τιμολόγησης της ΑΑΔΕ (“timologio”), δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα: θα αναβαθμίσει η ΑΑΔΕ την εν λόγω εφαρμογή για να εκτυπώνει και QR code.
  • Αν εκδίδετε τα παραστατικά σας με ERP ή αντίστοιχη λογιστική ή εμπορική εφαρμογή τιμολόγησης (“τιμολογιέρα”), θα πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία με τον τεχνικό σας συνεργάτη και να βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή σας είναι έτοιμη να εκτυπώνει QR code στα παραστατικά σας την 1η Ιανουαρίου 2024.
  • Αν εκδίδετε παραστατικά αποκλειστικά με ταμειακή μηχανή ή φορολογικό μηχανισμό, δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα: τα παραστατικά σας λογικά φέρουν ήδη QR code, κατόπιν σχετικής αναβάθμισης που έγινε το 2021.
  • Αν εκδίδετε λιγότερα από 50 παραστατικά ετησίως και τα εκδίδετε με χειρόγραφο τρόπο και τα διαβιβάζετε μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρισης της ΑΑΔΕ, δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα.

 

Ενημερωθείτε σήμερα από την RAPID για όλα τα ωφελήματα που δικαιούται η δική σας επιχείρηση, καθώς και για κάθε φορολογικό, ασφαλιστικό ή μηχανογραφικό ζήτημα που σας απασχολεί. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@rapidsoft.gr.

Ο Όμιλος RAPID ξεκίνησε το 2011 και σήμερα υποστηρίζει περισσότερες από 500 μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και σε τρεις ακόμη χώρες. Αποτελείται από τρεις εταιρείες, την RAPID ΕΠΕ και την RAPID IKE στην Ελλάδα, και την RAPID SRL στη Ρουμανία.

Με μοναδικό και καινοτόμο τρόπο η RAPID είναι πλήρως καθετοποιημένη, με δικό της προσωπικό, και παρέχει ένα πλήρες πλέγμα υπηρεσιών σε πέντε νευραλγικά πεδία:

  • Λογιστικές, Φοροασφαλιστικές & Νομικές Υπηρεσίες
  • Μηχανογράφηση (Ανάπτυξη & Εμπορία Λογισμικού)
  • Χρηματοδότηση (Επιδοτήσεις, Δάνεια, Funds, Franchise)
  • Financial Monitoring (Reporting, Budgeting, Business Plans)
  • Online Παρουσία & Προβολή

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην Εταιρική Παρουσίαση

Στο διαρκώς μεταβαλλόμενο σημερινό οικονομικό περιβάλλον, η RAPID:

>> βρίσκει τα απαιτούμενα κεφάλαια για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας:

Μεθοδολογία Χρηματοδότησης

και σας υποστηρίζει με ένα πλήρες πακέτο λογιστικών, φοροτεχνικών και μισθοδοτικών υπηρεσιών και με καινοτόμα εργαλεία financial monitoring:

INSIDER Presentation

Τιμοκατάλογος Λογιστικής

Μαζί θα σχεδιάσουμε την άριστη λύση για την επιχείρησή σας, λύση που θα αξιοποιεί πλήρως τη δυναμική του επιχειρηματικού σας σχεδίου και θα λαμβάνει υπ’ όψιν της όλα τα δεδομένα, φορολογικά, ασφαλιστικά, χρηματοδοτικά και μηχανογραφικά, χάρη στην καθετοποιημένη δομή της RAPID και στη μακρόχρονη εμπειρία μας σε όλους τους ανωτέρω τομείς.